Er det virkelig nødvendigt med en reparation af mobil?

05 February 2020 Anders Lundtang Hansen

editorial

Det er helt forståeligt, at man måske står der med ens mobil og tænker, at den måske er gået lidt i stykker, men i og for sig virker den jo stadig, den er bare gået ned på nogle funktioner, og man vil nødigt undvære den for længe.

Vi mennesker er jo sammentømrede med vores smartphones, at vi efterhånden begynder at benægte, hvor meget den er gået i stykker – for det kan næsten ikke undgås, at det vil ske, når vi har den så meget fremme – for at beholde den ikke skulle sende den til iphone reparation århus, hvor det måske ville være nemmest for en at få den til reparation.

For man ville jo eventuelt have den fikset så tæt på en, selvom man måske har købt telefonen længere væk, men man nu er flyttet til Aarhus, så det ville give mest mening at få den repareret dér.

Men man gruer for, at man får at vide, at telefonen skal “indlægges” i lang tid, så man eventuelt skal fumle med en reservetelefon, man ikke kender så godt, imellemtiden, eller man slet ikke får sådan en tilbudt!

Mest af alt ville man måske bare gerne have telefonen byttet til en ny, hvis garantien dækker, men omvendt kan man have fået sådan et godt tilhørsforhold til ens nuværende telefon, at man ikke gider sætte en ny op til at ligne den gamle problemet.

Derfor nedskalerer man måske skadens omfang, fordi man frygter at skulle undvære den elskede telefon for længe.

Problemet kan så ende med, at den lille skade vokser sig endnu større, så det bliver endnu dyrere at få den lavet, end hvis man bare havde fået den ordnet med det samme, da skaden skete.

Man gør sig selv en dårlig tjeneste, hvis man tror, at man kan leve med skaden, for i længden bliver det kun værre og aldrig bedre.

More articles