Prøv dit nyt tilmeldingssystem grundigt af, inden du bruger det til dit næste event

17 May 2020 Emilie Jacobsen

editorial

Når du skal implementere et nyt tiltag i din virksomhed, er det vigtigt, at du sørger for at have gennemtestet det grundigt, inden du tager i brug. Det gælder særligt, hvis det ikke kun er dig, der skal bruge det, men også mange andre, som det for eksempel er tilfældet med et tilmeldingssystem. Når du arrangerer events og konferencer, hvor andre mennesker skal bruge systemet, er det selvfølgelig vigtigt, at du kender systemet godt, inden andre skal bruge det. 

For at du selv kender det godt, kan det være rart for dig, at du har en prøveperiode, hvor du kan prøve forskellige tiltag af i systemet. Dermed vil du nemt kunne svare på alle de spørgsmål, der måtte opstå i forbindelse med, at andre skal tilmelde sig via systemet. 

Et af de steder, hvor du har mulighed for at prøve tilmeldingssystemet grundigt af, inden du vælger at betale for det, er hos conferencemanager.dk. De har skabt et meget simpelt system, som du må prøve af i op til 30 dage helt gratis. På den måde kan du virkelig prøve en masse forskelligt af i systemet og finde ud af, om det er det rette system for din virksomhed.

Hos conferencemanager.dk har de stor forståelse for, at det er en vigtig beslutning for dig at skulle investere i et nyt system. Derfor er det rart for dig, at du først finder ud af, om det er noget for dig, inden du bruger penge på det. Derfor tilbyder de både en gratis demo og 30 dages gratis prøveperiode. 

Deres system er dog meget nemt og intuitivt at gå til, så selv personer, der ikke har så stor erfaring med at bruge en computer, sagtens vil kunne finde ud af det. Men derfor er det jo rart for dig, at du kan tjekke det ud på forhånd alligevel. Læs mere på https://www.conferencemanager.dk/

More articles